Sunday, January 17, 2010

Untukmu Selamanya...

Salam kepada semua..

Rase mcm dah lame tak meng 'update' blog ni..biasek laa..

aku ni bukan kaki blogging pon sebonanye..hehe..saje gatai tangan nak buat..huhu

membe aku penah berkate yang blog ni leh jadi satu landasan untuk meluahkan perasaan..

ko tulih laa ape pon dalam blog ni..ade orang nak bace ke tak,ape aku nak pedulik..haha

untuk dalam mase beberapa hari ni..aku rase macam tak bape betul sket..

tak pernah aku mengerti apa yang kini aku rasekan..

kegelisahan hati aku saat ini..

aku rase mcm org gilak pon ade laa..nak buat keje pon tak boleh..down seyh..

ape yang aku kejar sebenarnye..aku pon tak paham ngan ape yang aku rase..

bodoh laa..bodoh..bodoh..

kalau laa boleh hati aku ni aku cuci ngan clorox..aku cuci gaks skang ni..

Maafkan ku sayang..

'ku masih merindukan mu..walaupun kini ku telah bersamanya...

tak pernah mampu ku cuba lupakanmu..'

engkau tamak..terlalu tamak..tanpa pikir kn hati sesiapa pon..

i really hate diz feeling..

SAYANG tanpa CINTA..berbaloi kah??

~tentang seseorang~



7 comments:

ciek niena said...

aku baca!! aku baca blog ang,, hoho...

AHRED said...

hohoho..ang mmg ske laa bce blog aku..baguih2..ni yg bt aku rajen lg nk nulih..tp bz sket laa ngan komitmen keje pasni..uhuk3~

Akke said...

bzkn diri dgn bende2 lain..men futsal ke..dtg lepak umh aku ke..mmbr2 xdak hal..selangkah kt pintu singgit je mintak...hahahaha

AHRED said...

siot jah pek..x kn singgit kowt ak kne bayaw..aku kn dh jdik fan club umah ko..leh msok free laa..wahaha

emon said...

haha.. x abeh2 lg ke kesah chenta ko nih? aku bru nampak dia ngan org len kt tc smlam.. Oo0o0opssss.. jgn fire aku.. hahah~

Unknown said...

syg..
jgn sdih2 ye..
ko kn hebat!!
okek?

AHRED said...

uish..sape ye cik hamidah ni..leh knalkan diri sket..den taw mmg die ngan org len pon,x kesa laa,asal die bahgia..mls doh nk layan..haha

oh fify..thanx ya..dun wori..i'm ok..