Saturday, January 2, 2010

Tahun Baru..Ape yang Baru??


Ucapan salam di mulakan untuk entry kali ni..

Assalamualaikum ya Ahli kubur..wahaha (azam taun baru kowt ingin bertobat maksiat)

arini dah masok 2hb january 2010 pon..aku baru nak wishkan kt korang-korang hepi new year..

terlambat plak asenye aku meng wish kan new year ni..

Ntah laa..mayb aku tak terasa yang tahun 2010 ni tahun baru ke..?

mane tak nye,sambut new year pon di pusat snooker I-city.. (promote sket,tokey snooker kne bg komisen sket asenye,haha)

tapi aku dapat laa jugak tengok bunge api..

naseb bek aku x lepak kt putrajaya jah..kalo x juz balik kehampaan laa..

xde bunge api pon kt putrajaya tahun baru ni?

kerajaan da abes duit kowt nak bt bajet utk men bunge api taun baru ni..haha

cian org-org yang dah siap tggu tepi2 jambatan sembilu n seangkatan nye jambatan di Putrajaya..

kol 12.05 a.m pon sebatang bunge api pon x meletus-letus..

yang ade cume letusan api lighter untuk menyalakan sebatang okok..huhu

naseb laa aku bukan di putrajaya tyme tu..ni sume akak aku laa yg cite..

aku ngah sonok-sonok di shah alam..

tgok bunge api sambil tgok bunge-bunge di taman larangan,haha..

so,bile dh tahun baru ni..ape lagi yg bakal di tanya kan..

AZAM korang laa..bukan En. Azam mahupun Azamril Nasil@kome..huhu

mcm aku ni azam mmg macam-macam asenye..

orang kate kalo dah tahun baru..sumenye baru laa kowt..

aku ni ape yang asenye nak baru ea..nak kate nak berbini baru pon,sorang pon takde lg..huhu

awek baru?entah laa..mane laa awek aku pegi ea..oh,Jauh Kau Pergi-Saleem..

so,azam aku biaw lah rahsia..hanya aku n Dia je tahu..

harapan agar tahun 2010 ni akan membawa kebahagiaan pade aku..walau sebenarnya 2009 adalah tahun yg paling bahagia buat aku..tapi 2009 juga adalah tahun kejatuhan aku..i hate dat feeling..

Semoga rezeki aku akan lebih melimpah ruah..insyaAllah..

so,ape azam korang-korang ekk..harapan agar azam korang akan tercapai..

same-same lah kte berdoa dan berusaha dgn lebih kuat tahun ni..

2010 mungkin akan jadi :

  • Tahun Kebahagiaan anda
  • Tahun Perkahwinan anda
  • Tahun Kebangkitan anda
  • Tahun Melawat Malaysia pon ok..hihi
Selamat Tahun Baru buat semua pembaca n sahabat-sahabat yang same-same memberikan semangat di kala jatuh n bangun nye aku..

Walimatul Urus..~

merenung mase depan~

6 comments:

ciek niena said...

uiks chumel.. selamat tahun baru... wahaha... ang nk taw x ape azam ako taun nie??
haaa,ako nk kurus r.,.
haha~
doakan ako berjaya yerw..
=D

AHRED said...

hohoho..slamat taun baru ang nina..bguih laa azam ang..jgn smpai ak jmpe ang nnt,ak dh x knal ang plak..haha

c h o c o l a t e i.c.e said...

cesh..gi tgk bunga api2 sowang2..
xajak aku..biar aku duk umah sowang2 :[
azam aku taun ni.nak blanje ko taun depan la plak..xjd nk blanje taun ni..

AHRED said...

bobby..sowi laaa x dpt nk lepak same2 di mlm taun bru..aku berurusan di mlm itu,ko pon tau kn,wahaha..taun dpn nye taun bru laa kte lpak2..

Akke said...

taun baru aku nk settlekn azam taun lepas

AHRED said...

x setelkan ke pekk azam taun lepas ko..?azam taun lepas aku dh musnah umpama pelamin anganku musnah pekk..wahaha