Wednesday, January 27, 2010

Kenapa?

holla sahabat-sahabat pembace blog aku yg tak brape nak ade pembace..huk3~

terkejot ngan tajuk entri aku kali ni..yeahhh..knape?why?pour qui (btol ke aku eja ni,hihi)

aku rasakan minggu ni adalah minggu yang mencabar dan banyak dugaan bagi aku..

begitu banyak yang di fikirkan..begitu serabut rasenye fikiran aku ni..

ape laa yang aku merepek ni kan,huk3~

sebenarnye banyak bende untuk aku nak tulih..tapi bile nak stat menulis je mcm gone je sume idea...demmmm (act i'm not gud in writing,huhu)

1st of all laa..

aku mmg tengah serabut sbb nak set up biz..mmg banyak halangan n banyak dugaan..hanya Tuhan je yg tahu perasaan aku cmne di kala ni..

Ya Allah..Bantulah hambamu ini..sesungguhnya aku hanyalah hambamu yang lemah..

harapan agar sape yang membace blog aku ni pon dpt mendoakan aku..insyaAllah..

kadang-kadang aku down gile asenye..tapi aku tak boleh give up..insyaAllah..

knape laa begitu banyak pilihan?aku harus pilih yang mane..

Ya Allah..Berikanlah petunjuk kepadaku..

2nd thing yg terjadi..

ni mgkin salah satu sebab kadang-kadang aku down..

bile ade orang yg meng 'down' kan aku..ntah laa..

serius aku rase bengang+marah+1st time aku menggigil (sbb marah kowt,bkan isap dadah ye,huhu)

kat cni aku nak luahkan laa segalenye..maafkan aku kalo engkau membace..

aku dah lepas kan engkau,engkau tak puas lagi ke nak mainkan perasaan aku ni..

mmg satu benda yg perit n sgt derita bile aku lepaskan engkau..

tapi itu yang aku rasekan terbaik bile engkau hanya nak mainkan perasaan aku..

aku dh tutup keaiban engkau,kenape engkau tikam aku balik..

walau aku tahu di mate kawan-kawan engkau,aku ni terlalu jahat..

aku pon dah tak tahu ape drama plak yg akan engkau lakonkan pada kawan-kawan engkau..

mmg engkau katekan dun see other perfection..

tapi engkau sendrik penah ke sedar diri engkau cmne..

memang sumpah aku terlalu sayang kan engkau..tapi engkau bt aku cmni..

aku tak penah berdendam,aku cbe nak berbaik..tapi ini yang aku dapat..

engkau hina aku dan kawan-kawan aku..mereka hanya melihat..aku tak penah nak amik tahu,tapi dah kalau dia nak citekan pon biaw laa..

aku dah penat..terlalu penat pikirkan ke budak-budakan cmni..

aku tahu engkau takkan penah serius untuk pikir semua ni..

engkau pikirkan hati engkau sahaja..aku hny boleh katekan engkau selfish..

nasihat aku,agar engkau tak membuka pekung di dada engkau sendiri..

ckup laa untuk rasekan aku ni terlalu jahat..aku takkan penah buat sesuatu yg dapat mengaibkan mahupun menyakitkan engkau..

aku takkan buat pd org yang aku sayang..

pergilaa..memang menitis air mata aku ni bila aku cuba buang engkau terus dalam hidup aku ni..

setiap hari,mesej yg engkau hantar pada aku yang aku masih simpan aku delete..(mesej tyme kite mule-mule kite knal smpai kite berpisah)

sampai laa abis semua nye tentang engkau..tentang engkau..

aku bersumpah takkan jejak ke tempat kite bersame dulu..jadikan ia hny sebagai kenangan terindah..

mungkin untuk segala yang aku buat selama ini untuk engkau,aku tak anggap sebagai pengorbanan..tapi aku anggap sebagai satu penghargaan buat aku bile aku dapat buat yg terbaik untuk engkau..

ianya adalah suatu penghargaan bile aku dapat membahagiakan engkau..walau hanya untuk seketika..

kini aku tahu engkau bahagia..semoga engkau akan dapat ape yang engkau cari selame ini..

selamat tinggal..~

p/s:maafkanku ~to sumone kalo die bace..

4 comments:

Akke said...

good job bro..keep it up..harus tabah hadapi rintangan-Nya..aku pon lebih kurang sama ja..hahahaha

AHRED said...

yeahh pek..aku biarkan berlalu..biaw laa die pergi..asal die bahgia..uhuk3~

snz said...

Ahred oh Ahred.. Sedihnye aku membaca luahan perasaan kau ni ye...hmm.. All I can say is.. Just be patient... Semua ini dugaan Allah. Biarkan la dia. As long as you are not like her.


p/s: Bila baca mula2 macam kesah Fahrin n Linda Off je hahaha..oops sorry. No offense

AHRED said...

ya cik ct nur..aku mmg bersabaw jah ni,biarkan laa berlalu..mencari penawar ati yg luke ni..hihi