Tuesday, December 8, 2009

Sia-sia Ku Rasakan..

Salam kepada semua pembaca blog ni..

rasa nak update blog kali ni walaupun aku ni bukan kaki blogging ngat..biase-biase jah..

tapi alang-alang dah ade blog,pe lg nk di buat..teroskan lah meluahkan hati..huhu

update kali ni nak cite sikit pasal kenangan yang lalu..

entahlah aku merasakan yang sia-sia saja yang aku rasakan selama ni..

apa yang aku buat semua nya bagaikan tak pernah di hargai langsung..

i really hate diz feeling!!serius aku katekan kalau aku teringat kan dia..

kenapa baru sekarang aku tahu semua ni..selepas aku bagi seluruh jiwa ni pada dia..

sekarang ni..separuh jiwa aku dah pergi..aku mencari sinar baru..

tapi satu yang aku boleh katekan..

Mungkin kite akan lebih menghargai seseorang bila kite kehilangannya..

Biarkan lah segala pengorbanan ni mnjadi kenangan,ikhlas aku rasakan..

walau aku rasekan cukup dikhianati lagi perasaan ni..

sekarang..

aku mencari sinar yang baru..dan aku mungkin telah ketemui nya..

mungkinkah ada sinar di situ..menuju ke tangga-tangga bahagia..

aku bermohon agar dapat tenangkan hatiku ini..

harapanku agar pilihan kali ni betul-betul buat ku..

setelah separuh jiwaku pergi..

tapi kadang-kadang perasaan ku pada dia betul-betul memakan hati ini..

Hati ni betul-betul terluka..

Hanya Engkau yang maha mengetahui..Aku berserah padaMu..

Aku dah berhenti berharap kali ni..dan kali ini aku betul-betul maksud kn ni..

mungkin aku tak pernah membahagiakan dia..

kalau itu yg dia rasekan selama ni..pergilah..just go with all ur love..

hope dat u will hepi with ur life..

now i'm gone..n i'm done wit all diz tears..

td..jumpe doktor..n doktor suruh buat X-Ray..ni laa gambaw X-Ray aku..


Berdarah~

4 comments:

Akke said...

well done boy..life must go on..even we scare the hell out of thing..there is light in front of us..ha ha ha

AHRED said...

dat's rite dude..go go go..juz let go

ciek niena said...

ang ni chumel,jgn r karat sgt. bukak mata luas2. tengok ke depan. cmnie la idop. kadang bahagia,kadang sedey. tengok ako,steady jew. haha. hidup maw ceria beb.

AHRED said...

mmg ceria jah,rilex dlm kesdihan sbnrnye..saje je nk meluahkan sket perasaan ni..wahaha