Friday, December 4, 2009

Hidup Umpama Lagu..



Holla sahabat-sahabat..

saje nak buat entri blog kali ni..hati ni sedang berlagu-lagu puitis gitu..

umpama lagu Tangga-Tangga ke Pintu Bahagia..konpem korang tak penah dengar kan..

Nyanyian alleycats..gue minat abes laa lagu tu..kalaw karaoke konpem nyanyi abes lagu tu..

bait-bait liriknye mcm ni..

"Ingin aku mendaki semula tangga-tangga ke pintu bahagia..mencari cahaya cinta yang sebenarnya antara aku dan dia"

Sebenarnye..hari ni aku boleh di kata kan agak hepi..adakah kebahagiaan milikku semula..

Hanya Tuhan je yg tahu betapa aku hepi hari ni..setelah begitu lama seyh..

agak sebak untuk aku asekan,bile mendapat msg dri die..

gurl:uit..salam..da makan blom?
boy:x makan lg..kt tmpat keje lg ni..m** da mamam lom?

daa lame aku tggu saat-saat ni kembali padaku..

umpama lagu Kenangan Lalu..nyanyian kumpulan Flybaits..

bait-bait lirik nya mcm ni..

"aku cinta kepadamu,hanya itu yang ku tahu..lupakanlah kenangan lalu,kita bina hidup baru.."

andai suatu hari dpt menemukan antara kita..aku tak kan dapat lupakan semua itu..

separuh jiwaku telah pergi..dan sekarang mungkin ia kembali..walau ianya hanya untuk seketika..

aku sanggup kalau dapat lihat dia bahagia..aku nk selalu tengok dia hepi..

kata orang..cinta perlukan pengorbanan..pengorbanan ku begitu tulus ikhlas..hanya Engkau yang Maha mengetahui..

"Setia ku Korbankan.."

"L T N E"

5 comments:

Akke said...

perghh..syahdu la yot..xpe2...member2 gembira klu mmbr gembira..try ur best..byk masa lg...hehehehe..good job bro

AHRED said...

weh pek..ak dlm dilema seyh..bleh ke ak ni nk kawen dh skang ni..

Akke said...

boleh je..nafkah batin da boleh...zahir je xboleh...wakakakka

c h o c o l a t e i.c.e said...

oit.
bila nak crite detail lg ni.?
hohoho..

AHRED said...

sabaw laa bobby..nnt ak post bru..ko bce laa..