Tuesday, April 20, 2010

Warkah Buat AWAK dan DIA..


Assalamualaikum w.b.t..

AWAK ape kabaw?hope AWAK sehat je di sana..it's been so long since da last tyme i met u..
n i should realise dat i really miz u..n i hope dat u will miz me too..

21st April..

dah dekat nak setahun jugak kita berpisah kan AWAK..saye tak tahu nape sampai sekarang saye tak boleh lupakan AWAK..sampai bile sume ni akan berakhir ye..AWAK katekan pada saye yang AWAK nak pergi sepenuhnya dari saye..tapi nape AWAK datang balik pada saye..

Ntahlah AWAK..memang saye dah rase bahagia seketika lepas kite berpisah..tapi memang hanya untuk seketika..saye pon redha,mungkin Allah nak tunjukkan pada saye bahawa DIA bukan terbaik buat saye..n DIA berhak dapat yang lebih baik dari saye..saye mengaku selame ni saye seorang budak yang agak jahat..saye bersyukur kerana Allah telah tunjuk kan segalanya..kini saye juz berharap DIA bahagia dan dapat mencari seorang yang lebih baik dari saye..walaupun DIA pernah berkata yang DIA hanya mahukan saye saje sebagai kekasih dunia dan akhirat..tapi semuanya ketentuan-Nya..saye redha dengan semua yang terjadi..saye pun tak sanggup menipu lagi perasaan saye yang keliru selama bersame DIA..jujur saye kate kan saye tak sanggup mencintai DIA hanya untuk melupakan AWAK saje..saye masih merindukan AWAK walaupun ketika itu saye ada DIA..saye tak dapat cuba lupakan AWAK..andai jodoh itu dengan DIA jugak,saye akur..tapi rasenye seperti mustahil..DIA dah buang saye sepertimane AWAK buang saye dulu..saye dah berhenti berharap..

AWAK dan DIA..
saye sukekan kehidupan saye sekarang,karier saye..dunia yang tiada perasaan lagi..cume yang saye takotkan sekarang hanyalah,saye takut akan mempermainkan perasaan seseorang..terutama seseorang yang bergelar perempuan..saye suke berkawan dgn perempuan..tapi,AWAK dan DIA tak pernah saye anggap sebagai kawan sepanjang hayat saye..maafkan saye,both of u are special to me..saye sayangkan AWAK dan DIA..sayang yang teramat sebenarnya..AWAK pun tahu nape saye terlalu sayangkan AWAK selame ni..tapi AWAK pergi jua akhirnya..saye redha..saye pegang kate-kate ini..'Sekuat mane kite sayangkan seseorang itu,kite kene rela untuk lepaskan dia akhirnye kerana itulah sayang yang sebenar-benar tulus dan ikhlas'

Kini..
saye bersendirian..tidak mengape kerana masih ada sahabat-sahabat yang sanggup same-same bersuka,berduka,berpayah dan bersenang dengan saye..walau ade ketika saye berharap sesuatu yang indah dulu akan kembali kepada saye semula..adapun ia tak seperti dulu kerana saye adalah saye yang kini terus mengejar impian untuk berjaya..walau kegagalan demi kegagalan yang melanda dari dulu hingga kini,namun saye takkan pernah berputus asa..

Saye mendoakan AWAK dan DIA sentiasa bahagia di dunia dan akhirat..semoga AWAK dan DIA berjaya dalam kehidupan masing-masing..saye pohon agar AWAK dan DIA tidak lagi menghubungi saye selepas ini dengan apa jua cara sekalipun jika AWAK dan DIA tidak mahu melukakan hati saye lagi..kecuali ingin kembali kepada saye..itu saje permintaan terakhir saye..pergilah..juz go..saye relakan pemergian AWAK dan DIA..kerana sayang~

Malam yang sungguh hening..kadang-kadang boleh minitiskan air mata ini..~

Salam sayang dari saye,

-PencintaMu-

p/s: andai AWAK/DIA bace entri kali ni,maafkan saye..inilah luahan hati yang dapat saye luahkan..




3 comments:

blueberrycheesecake said...

be strong...

CheQ PP JoY said...

i always luv u babe..
be strong k..
wutever it is,
u always have us around u..
take care fren..

YoU~YuN said...

kamu jgn sedey ye...